1. MoneyStore.pl
  2. >
  3. Potrzebuje 5000 zł na spłatę innych kredytów

Potrzebuje 5000 zł na spłatę innych kredytów

Potrzebuje 5000 zł na spłatę innych kredytów

jerzyk
2019-03-22 09:03:19
Potrzebuję 5000 zł na spłatę bieżących zobowiązań. Bardzo ważna sprawą jest to, aby była to pożyczka maksymalnie rozciągnięta w czasie. Nie chciałbym też zbyt dużo za nią płacić. Możecie polecić mi coś z tego zakresu? Jestem zielony, bo przez dłuższy okres byłem wyłączony, ze względu na kiepska historię kredytową, którą udało mi sie naprawić i nie chciałbym ponownie tego zepsuć.
2019-03-26 10:38

5000 zł w firmach pozyczkowych uchodzi już za duże kwoty. Gdzie szukać? Tutaj w rankingu masz nawet informację o tzw Szybka Gotówka. Moim daniem całkiem interesujaca oferta, jest jednak pewne ale - termin spłaty.

I tak jest długi jak na chwilówki, bo 65 dni - wyrobisz się z tym? Jeżeli tak, to nie ma się nad czym zastanawiać.

2019-03-27 09:32

Chyba mam radę na Twoje problemy 🙂

Wystarczy posiadać 4 dzieci, wówczas miesięczny wpływ z 500+ to 2k zł. Spłacisz długi w około 2,5 miesiaca. Oczywiście, zawsze będzie można posiadać trochę mniejszą ilość dzieci, wówczas termin spłaty sie wydłuży, z racji tego, że mniej kasy będzie spływać z 500+.

2019-03-27 11:26

Weź kalkulator do ręki i sprawdź czy taka konsolidacja wyjdzie Ci korzystnie finansowo: podejrzewam, że nie wyjdzie. Wiec kalkuluj w taki sposób, aby strata nie była zbyt duża. Ludzie bardzo często podejmują decyzję w oparciu o nieracjonalne przesłanki, co się później mocno na nich mści. Pewnie pozostale kredyty i pożyczki były zaciągnięte w ten właśnie sposób.

2019-03-27 14:34

No właśnie, nie dziwicie się w kontekście tego co tutaj zostało napisane, że firmy pożyczkowe dosyć konkretnie weryfikuja osoby którym przyznają kredyty.

2019-04-10 12:28

Temat do zamknięcia, zaciągnąłem w tej Szybkiej Gotówce, jestem na etapie spłaty. Jak na razie bez zastrzeżeń. Dzięki za pomoc!!!

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Opis:
Podpis:
Email: